CARA MEMBUAT PEMBAYARAN

Bayaran melalui akaun :-

Maybank : 1123 4404 9068

FAIZZAH ERRNA BINTI AHMAN



Kalau ada BAKI, saya akan pulangkan

& JIKA pihak kami tidak masukkan baki anda, PLEASE SMS / INBOX kami semula ye...Don't Worry baki akan dipulangkan ;)


Isikan order form/ Whatsapp/ WeChat/ SMS saya Izz 017-334 7784 atau emailkan kepada izzbeautyshoppe@gmail.com untuk memaklumkan bayaran ;)


Saya juga adalah pengguna seperti anda... Saya sendiri menggunakan/ mengamalkan hampir semua produk yg saya jual & hanya yang benar-benar BERKUALITI sahaja, yang akan saya kongsikan bersama anda..Pastinya SEMUA PRODUK di sini adalah yang ORIGINAL/ASLI.


Kepada anda para pelanggan yang menyokong saya JUTAAN TERIMA KASIH untuk anda! ;)


1.Bayaran hendaklah dibuat sekurang2nya sehari sebelum hari penghantaran.

2.Bayaran yang diterima pada hari Sabtu & Ahad akan di Pos pada hari Isnin.

3.Penghantaran Setiap Hari Isnin hingga Jumaat.

4.Khidmat Pos Laju digunakan untuk tujuan penghantaran.

Sunday 10 March 2013

SABUN PURE MARINE COLLAGEN


  SABUN PURE MARINE COLLAGEN

TERBARU!!! 

HOMEMADE SABUN MUKA PURE MARINE COLLAGEN

Menggunakan Rumpai laut yang mengandungi alga mengandungi magnesium, vitamin A,C dan E, kalsium

Berfungsi melembutkan kulit, menguatkan jaringan sel kulit, membaiki serta menambahkan produksi kolagen dan elastik kulit.

Tanaman bawah laut seperti alga, rumpai laut dan rumput laut merupakan bahan yang sesuai dan dapat diterima oleh badan dengan mudah sebab badan manusia sendiri terdiri daripada 50% air.

Bahan rawatan yang berasaskan tumbuhan laut tidak menimbulkan kesan sampingan bagi mereka yang memiliki kulit sensitif. Ekstraknya mengandungi enzim dan antioksidan yang merupakan imunisasi dalam mengatasi pencemaran, sinar matahari dan melambatkan proses penuaan kulit.















KHASIAT SABUN PURE MARINE COLLAGEN:-
Mencantikkan kulit, melicinkan kulit,mengecilkan liang pores, mencerahkan kulit, mengecutkan jerawat, melembabkan kulit,mengurangkan whitehead dan black head,mengurangkan pigmentasi kulit, merawat resdung, mengurangkan kedutan dan menjadikan kulit gebu dan anjal.


HALAL, SELAMAT DAN TANPA BAHAN PENGAWET!!!!!

^_^



No comments:

Post a Comment