CARA MEMBUAT PEMBAYARAN

Bayaran melalui akaun :-

Maybank : 1123 4404 9068

FAIZZAH ERRNA BINTI AHMAN



Kalau ada BAKI, saya akan pulangkan

& JIKA pihak kami tidak masukkan baki anda, PLEASE SMS / INBOX kami semula ye...Don't Worry baki akan dipulangkan ;)


Isikan order form/ Whatsapp/ WeChat/ SMS saya Izz 017-334 7784 atau emailkan kepada izzbeautyshoppe@gmail.com untuk memaklumkan bayaran ;)


Saya juga adalah pengguna seperti anda... Saya sendiri menggunakan/ mengamalkan hampir semua produk yg saya jual & hanya yang benar-benar BERKUALITI sahaja, yang akan saya kongsikan bersama anda..Pastinya SEMUA PRODUK di sini adalah yang ORIGINAL/ASLI.


Kepada anda para pelanggan yang menyokong saya JUTAAN TERIMA KASIH untuk anda! ;)


1.Bayaran hendaklah dibuat sekurang2nya sehari sebelum hari penghantaran.

2.Bayaran yang diterima pada hari Sabtu & Ahad akan di Pos pada hari Isnin.

3.Penghantaran Setiap Hari Isnin hingga Jumaat.

4.Khidmat Pos Laju digunakan untuk tujuan penghantaran.

Tuesday 5 March 2013

JUS PERAWAN GOLD D'HERBS

Assalamualaikum ^_^



 JUS PERAWAN GOLD D'HERBS

HANYA!!!!!!
RM35.00 SEMENANJUNG
RM38.00 SABAH / SARAWAK

+ POSTAGE RM6.00 SEMENANJUNG
+ POSTAGE RM10.00 SABAH / SARAWAK





 Khasiat Juice Perawan D'Herbs (: 
*Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur.
*Menaikkan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok & anjal.
*Menyuburkan rahim & peranakkan wanita ( baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat).
*Menegang & mencerahkan kulit.
*Melambatkan proses monopous.
*Memberikan tenaga dalaman wanita.
*Meningkatkan sistem imunisasi.
*Mengurangkan senggugut.
*Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
*Sesuai untuk gadis & wanita yang sudah berumahtangga.




Kandungan Juice Perawan D’Herbs (:

*Kacip Fatimah, Manjakani, Pueraria Mirifica, Acai Berry, Kurma, Madu, Roselle, Delima, Kolagen & Air Bertapis.



Cara penggunaan Juice Perawan D’Herbs (:
1) Ambil 2 sudu setiap pagi & malam. Minum banyak air putih.
2) Tidak digalakkan bagi wanita yang sedang mengandung & ketika dalam haid.
3) Simpan di tempat sejuk selepas dibuka.


No comments:

Post a Comment