CARA MEMBUAT PEMBAYARAN

Bayaran melalui akaun :-

Maybank : 1123 4404 9068

FAIZZAH ERRNA BINTI AHMAN



Kalau ada BAKI, saya akan pulangkan

& JIKA pihak kami tidak masukkan baki anda, PLEASE SMS / INBOX kami semula ye...Don't Worry baki akan dipulangkan ;)


Isikan order form/ Whatsapp/ WeChat/ SMS saya Izz 017-334 7784 atau emailkan kepada izzbeautyshoppe@gmail.com untuk memaklumkan bayaran ;)


Saya juga adalah pengguna seperti anda... Saya sendiri menggunakan/ mengamalkan hampir semua produk yg saya jual & hanya yang benar-benar BERKUALITI sahaja, yang akan saya kongsikan bersama anda..Pastinya SEMUA PRODUK di sini adalah yang ORIGINAL/ASLI.


Kepada anda para pelanggan yang menyokong saya JUTAAN TERIMA KASIH untuk anda! ;)


1.Bayaran hendaklah dibuat sekurang2nya sehari sebelum hari penghantaran.

2.Bayaran yang diterima pada hari Sabtu & Ahad akan di Pos pada hari Isnin.

3.Penghantaran Setiap Hari Isnin hingga Jumaat.

4.Khidmat Pos Laju digunakan untuk tujuan penghantaran.

Monday 25 February 2013

CARA MASAK RUMPAI LAUT (RL) @ PURE MARINE COLLAGEN (PMC)

Assalamualaikum....

Hi Hi Hi readers yang disayangi ^_^

Entri kali ni IBS nak share bagaimana nak masak RL @ PMC kita ni...

Very the easy one ye uols... hihik ;) 

Okay guys , Lets check it Out!!!

Langkah 1 ;- Basuh 5-6kali hingga bersih (macam kita basuh beras nak tanak nasi ^_^) , kemudian tapiskan ia.


Langkah 2 ;- Rendam RL semalaman ( seeloknya rendam dalam bekas yang besar kerana RL ini akan mengembang hingga 4-5kali ganda ) ~ air hendaklah diisi hingga menutupi ruang bekas rendaman tersebut.


Langkah 3 ;- Buang air rendaman semalam dan basuh lagi 2-3kali sebelum dimasak.


Langkah 4 ;- Masak RL selama 40minit dengan 2liter air.
* ( Kurangkan kuantiti air untuk lebih kepekatan )


Langkah 5 ;- Setelah masak, biarkan sejuk sedikit sebelum dituangkan ke dalam bekas.


Langkah 6 ;- Simpan di dalam peti sejuk ^_^ SIAP!!!!


Mudah kan kengkawan???

Semudah ABC 123 ^_^

SELAMAT MENCUBA !!!!!! 





No comments:

Post a Comment