CARA MEMBUAT PEMBAYARAN

Bayaran melalui akaun :-

Maybank : 1123 4404 9068

FAIZZAH ERRNA BINTI AHMAN



Kalau ada BAKI, saya akan pulangkan

& JIKA pihak kami tidak masukkan baki anda, PLEASE SMS / INBOX kami semula ye...Don't Worry baki akan dipulangkan ;)


Isikan order form/ Whatsapp/ WeChat/ SMS saya Izz 017-334 7784 atau emailkan kepada izzbeautyshoppe@gmail.com untuk memaklumkan bayaran ;)


Saya juga adalah pengguna seperti anda... Saya sendiri menggunakan/ mengamalkan hampir semua produk yg saya jual & hanya yang benar-benar BERKUALITI sahaja, yang akan saya kongsikan bersama anda..Pastinya SEMUA PRODUK di sini adalah yang ORIGINAL/ASLI.


Kepada anda para pelanggan yang menyokong saya JUTAAN TERIMA KASIH untuk anda! ;)


1.Bayaran hendaklah dibuat sekurang2nya sehari sebelum hari penghantaran.

2.Bayaran yang diterima pada hari Sabtu & Ahad akan di Pos pada hari Isnin.

3.Penghantaran Setiap Hari Isnin hingga Jumaat.

4.Khidmat Pos Laju digunakan untuk tujuan penghantaran.

Monday 4 March 2013

KRIM MALAM SUSU BERAS ~ RM10 SAHAJA!!!


Assalamualaikum ^_^





KRIM MALAM SUSU BERAS

RM10 SAHAJA!!!!! ( 1 PCS)



<3 Krim ini diformulakan menggunakan Susu Beras,Vitamin E
<3 Bertindak sebagai moisturizer


KRIM MALAM Berkesan untuk:-
~ Merawat, menegang, menghalus sambil mencerahkan kulit muka yang kusam dan lesu secara semulajadi serta suci tanpa was-was.
~ Melembapkan kulit secara seimbang, tidak kering atau terlalu berminyak.
~ Menghilangkan jerawat, jeragat dan bintik hitam serta noda bekas jerawat.
~ Merawat masalah warna kulit tidak sekata.
~ Mengurangkan kesan hitam dan lebam di sekeliling mata.
~ Menghilangkan kedutan halus di muka.


CARA PENGGUNAAN:
* Sapukan krim susu beras setiap hari di muka & leher pada waktu malam.
* Untuk mendapatkan kesan yang lebih baik, cuci muka terlebih dahulu dgn SABUN SUSU BERAS KOLAGEN / 3 IN 1



*Harga tidak termasuk postage*

No comments:

Post a Comment